دانلود فیلم ماتریکس 4 رستاخیزها The Matrix Resurrections

دانلود فیلم ماتریکس 4 رستاخیزها The Matrix Resurrections

،
2021
R
148 دقیقه
،
دوبله فارسی
کارگردان:

داستان فیلم

در این فیلم، شخصیت نئو مجدداً در دنیای شبیه‌سازی شده‌ای به نام "ماتریکس" بیدار می‌شود. او با کمک شخصیت‌های دیگری مانند ترینیتی و آنالیست، برای مقابله با هوش مصنوعی شروری که این دنیا را کنترل می‌کند، تلاش می‌کند. در این راه، او با مواجهه با ناهنجاری‌ها و رازهای جدیدی روبرو می‌شود که به او کمک می‌کند تا به مسیر درست برای نجات انسان‌ها برسد.

درباره فیلم

فیلم "رستاخیزهای ماتریکس" (The Matrix Resurrections) یک فیلم آمریکایی در ژانر اکشن علمی تخیلی است که در سال 2021 توسط لانا واچوفسکی تهیه و کارگردانی شده است. این فیلم دنباله‌ای برای "انقلاب ماتریکس" (The Matrix Revolutions) از سال 2003 می‌باشد و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماتریکس است. بازیگران اصلی این فیلم شامل کیانو ریوز، کری-ان ماس، لمبرت ویلسون و جیدا پینکت اسمیت می‌باشند و همچنین حضور بازیگران جدیدی مانند یحیی عبدالمتین دوم، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، نیل پاتریک هریس، پریانکا چوپرا و کریستینا ریچی نیز در این فیلم دیده می‌شود.

موجو مگ
بهترین فیلم‌های جهان: پربیننده‌ترین و معروف‌ترین فیلم‌ها

در دنیای سینما، هر ساله مجموعه‌ای از فیلم‌های بی‌نظیر تولید می‌شوند که با استفاده از داستان‌های متنوع، بازیگری برجسته و کیفیت فنی بالا، مخاطبان را جذب خود ...

  • جوایز: نامزد 1 جایزه بفتا 7 برنده و 35 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ژاپنی
  • نویسنده: Lana Wachowski, David Mitchell, Aleksandar Hemon

ستارگان

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟